Hispack, packaging con denominación de origen

Va reunir 700 empreses en una edició marcada per la innovació i el gir cap a la demanda

El saló proposa continguts a mida per a diferents perfils professionals vinculats al packaging

Després de tres anys, Hispack proposa a diferents perfils professionals conèixer i experimentar el packaging des de múltiples angles i descobrir tots els avantatges competitives i beneficis que l’envàs i embalatge introdueix en la cadena de valor. En una edició marcada per la innovació, la sostenibilitat, l’impuls de la internacionalitat i la connexió real amb les necessitats dels sectors compradors de packaging, Hispack reprèn el seu creixement i reunirà 700 firmes -prop del 30% d’elles, estrangeres- al recinte Gran Via de Fira de Barcelona. “El packaging és motor d’innovació i de recuperació“, assegura el president del comitè organitzador d’Hispack, Javier Riera Marsá, que reivindica el valor afegit que una bona gestió i planificació del packaging a tota la cadena de valor pot aportar als sectors industrials i de gran consum, a la distribució, al retail i al consumidor final.
Amb aquesta filosofia, Hispack ha preparat una edició que, del 21 al 24 d’abril, s’oferirà una visió integral del packaging en un context de millora econòmica i previsible repunt del consum. “Els envasos i embalatges són aliats clau per reduir costos, innovar, connectar amb el comprador i vendre més, de manera que Hispack es proposa mostrar a les empreses de qualsevol sector els beneficis que porta associats el packaging, des del disseny i procés de fabricació d’un producte, fins a la seva distribució i arribada al punt de venda “, assegura Riera-Marsá.

Els envasos actius, intel·ligents i, sobretot, sostenibles arriben per quedar-se. Sostenibles, intel·ligents, actius, convenients i accessibles, personalitzables o prova de falsificacions. Així són els envasos i embalatges que marquen tendència i que el saló Hispack de Fira de Barcelona tractarà en la seva TrendPack àrea, un nou espai dedicat a l’última innovació en packaging que s’estrena aquest any. Allà els responsables de negoci, operacions, packaging, màrqueting i R + D d’empreses de sectors industrials i de gran consum trobaran proveïdors de materials i aplicacions d’alt valor afegit amb què diferenciar el seu producte a través de l’envàs.
Hispack 2015 reflecteix la potència i dinamisme de la indústria del packaging, presentant a les empreses de tots els sectors d’activitat que els envasos i embalatges són excel·lents aliats per reduir costos, innovar, connectar amb el comprador i vendre més. En un moment d’inici de la recuperació econòmica i previsible repunt del consum, el saló que organitza Fira de Barcelona en col·laboració amb Graphispack Associació proposa redescobrir els avantatges competitius que pot aportar el packaging al compte de resultats de qualsevol companyia.

El nou shopper. Les últimes investigacions sobre el nou shopper, la seva experiència de compra i les seves emocions poden multiplicar l’efectivitat del packaging i de la Publicitat en el Lloc de Venda (PLV) i, per tant, incrementar les vendes. Per això Hispack, al costat de Graphispack Associació, ha creat l’Retail Area, un espai de reflexió i breus conferències dirigit especialment als professionals del màrqueting en el qual participen més d’una vintena d’experts.
Amb tot just un mes de diferència, Fira de Barcelona va acollir i acull dues cites de referència a Espanya per a les indústries gràfica i de l’embalatge, Graphispag i Hispack. Tots dos salons estrenyen les seves connexions i aprofiten sinergies per presentar als seus respectius visitants el potencial de la impressió de packaging lligat a la innovació.

Es veuran equips i tecnologies d’impressió, nous materials i solucions de smart packaging i també s’aprofitaran els espais de coneixement i networking per divulgar aquestes innovacions i promoure la interrelació entre professionals i experts.

Del 21 al 24 de abril de 2015   ||  www.hispack.com ||  Redes sociales @Hispackbcn  ||  https://www.linkedin.com/in/hispack  ||  https://www.facebook.com/Hispack   ||  http://www.pinterest.com/Hispack  ||  https://www.youtube.com/user/Hispack

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *